sunnuntai 12. marraskuuta 2017

NELJÄ ASIAA JOTKA TEKEVÄT MINUT ONNELLISEKSI

Näin isänpäivän kunniaksi halusin kirjotella jotain ihanan positiivista. Listaan neljä asiaa jotka tekevät mut just nyt onnelliseksi tavalla tai toisella. Kaiken stressin ja kiireen keskellä on välillä hyvä pysähtyä miettimään niitä asioita jotka on hyvin.
1. Poikaystävä. On ihanaa tietää, että on joku johon voi aina luottaa tapahtui mitä tahansa. Se on onnellisuutta, että elämässä on sellainen ihminen jonka kanssa voi vaikka maata sängyssä koko päivän tekemättä mitään ja silti sulla on kivaa. On ihanaa tuntea itsensä rakastetuksi. 
2. Valmistuminen. Noin kuuden viikon päästä koittaa se päivä, jota oon oottanut aivan älyttömän paljon. Musta tulee vihdoin valmis lähihoitaja! Mulla on 22. joulukuuta viimeinen näyttöpäivä ja sitten voin huokaista helpotuksesta. Veikkaan, että saatan tirauttaa pari onnenkyyneltä hah.
3. Musiikki. Mun into rakkaaseen harrastukseen on kasvanut viimeaikoina hurjasti. Laulan ja soitan kitaraa ja koskettimia paljon enemmän kuin aikaisemmin. Mulla on kokoajan kauhea halu vaan kehittyä ja opetella uutta. 
4. Terveys. Viime postauksessa kerroin, että sairastin mononukleoosin. Nyt oon siitä melkeempä täysin tervehtynyt ja oon siitä iha tajuttoman onnellinen. Koko tauti oli täyttä helvettiä ja tuntuu niin hyvältä olla terveenä. Osaa taas hetken arvostaa terveenä olemista eri tavalla.

2 kommenttia:

  1. Siis aivan upea silmämeikki sulla noissa kuvissa! Toi on kyllä niin totta että välillä kannattaa pysähtyä miettimään niitä hyviäkin asioita. Varsinkin stressin ollessa todella suuri sitä miettii vaan huonoja asioita, niin on hyvä pistää ne ajatukset välillä sivuun.

    VastaaPoista