tiistai 14. maaliskuuta 2017

BLOGI YSTÄVÄKIRJA

Moi! Oon nähnyt aika monen bloggaajan blogissa tälläisen ystäväkirja postauksen. Oon tykännyt itse lukea niitä, joten halusin toteuttaa omankin version!

SUOSIKKI:

-Kaupunki? 
Tampere. Se on mun mielestä tosi viihtyisä ja sopivan kokoinen kaupunki. Haluaisin itsekin asua siellä. 

-Lomakohde? 
Mä en ole matkustellut paljoa Suomen ulkopuolella. Oon käynyt kaksi kertaa Virossa ja kerran Puolassa. Näistä kahdesta Puola todellakin voittaa. Krakova oli aivan ihana kaupunki!

-Biisi? 
En osaa sanoa mitään aivan ultimaattista suosikkibiisiä, mutta viime aikoina oon kunnellut tosi paljon: Kygo & Selena Gomez - It ain't me, Ed Sheeran - Shape of you ja Reino Nordin - Antaudun.

-Ravintola ja annos?
Hmm.. Tykkään ainakin tosi paljon Manhattanin porsaanleikkeestä kera ranskalaisten.

-Juoma? 
Pepsi max ja vesi.

-Leffa?
Kyllä mun on pakko sanoa Titanic, se koskettaa mua aina. 

-Sarja? 
Valehtelevat viettelijät, Pako ja Tanssiakatemia.

-Kirja? 
Mä luen tosi harvoin kirjoja, joten en osaa suosikkia sanoa.

-Asu? 
Mustat farkut, poolokauluksinen paita ja bomber takki on ehkä yleisin yhdistelmä jonka mulla näkee päällä.

-Meikkituote?
Nyxin HD väritön irtopuuteri ja The Balmin Bahama Mama bronzeri.

-Hiustuote?
Varmaankin Fudgen hopeashampoo, se taittaa keltasuutta tosi hyvin hiuksista.
 
Sovellus? 
Snapchat ja Instagram. 

-Instagrammaajat?
Tykkään tosi paljon Youtubestakin tutun Eva Gutowskin Instagram kuvista. 

-Aamurutiinisi?
Vessa, naaman huuhtelu, kahvin ja aamupalan kanssa tietokoneelle jonka jälkeen valmistautuminen jos on menossa johonkin. 


MUUTA:

Mitä vaatekaapistasi löytyy? 
Paljon mustaa ja harmaata, korkea vyötäröisiä farkkuja, poolokauluksisia paitoja ja farkkutakkeja.

Mitä pakkaat mukaan matkalle?
Kaiken tarpeellisen. Yritän aina selvitä mahdollisimman vähällä tavaramäärällä. 

Mitä teet kotona, kun kukaan ei näe?
Leikin, että oisin musiikkivideossa jolloin lip syncaan ja tanssin biisien tahtiin... :'D

Viimeisin sisustusostoksesi?
Siitä on aika pitkä aika, kun oon ostanut mitään sisustusjuttuja, mutta viimeisin on varmaankin Ikeasta ostettu tekokasvi. 

Viimeisin WhatsApp-viesti?
"XD you can do it"

Kotikaupunkisi paras paikka shoppailuun, syömiseen ja drinkeille? 
Haha, täällä ei oo mitään missä shoppailla eikä mitenkään erityisiä ravintoloita. Drinkeille tykkään lähteä mieluummin Mänttään.

Mitä ostoslistallasi on tänä keväänä?
Uudet mustat farkut, iso farkkutakki ja valkoiset adidaksen kengät. Saan myös kevään aikana ajokortin, eli autoa pitäisi varmaan katsella.

Mitä laukustasi löytyy aina? 
Meikkipussi, puhelin, lompakko ja passi.

Paras tapa tuhlata 50 euroa?
Tuhlaisin varmaan uusiin vaatteisiin tai tekisin jotain kivaa kavereiden kanssa, esimerkiksi mentäisiin kunnolla syömään tai vaikka viihteelle heh.

6 kommenttia:

  1. Kiva postaus! :-) Shape of you on kyllä ihana biisi!

    http://millatt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva postaus, näitä on aina kiva lukea kun pääsee kirjoittajan pään sisälle hieman syvällisemmin ja ymmärtää ehkä blogiakin paremmin :) Olisi kiva toteuttaa omassakin blogissa!

    https://neasjoblom.blogspot.com.ee/

    VastaaPoista
  3. Tällaset postaukset on tosi kivoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, itsekin tykkään lueskella muiden tekemiä C:

      Poista