perjantai 9. helmikuuta 2018

VILAUS OMASTA KODISTA

Vihdoin ja viimein mulla on oma koti!
Muutin kaksi viikkoa sitteen 56,6 neliöiseen kaksioon. Oon viihtynyt mainiosti. Kämppä on mieleinen ja yksinasuminen mukavaa, kun saa päättää itse kaikesta. Jotenkin hullua asua tämän ikäisenä näin isossa asunnossa yksin, mutta rakastan sitä, kun makkari ja olkkari on erikseen. Joitain asioita multa vielä puuttuu, ainakin sohvapöytä on vielä hankinnassa. Sisustamista odotin ja onhan se ollutkin mukavaa, kun on saanut suunnitella ja sommitella. Kaikki on tähän asti mennyt oikein hyvin. Oon saanut aina tarvittaessa apua poikaystävältä, vanhemmilta ja sisaruksilta. 
Ajattelin näyttää muutaman kuvan mun kodin yksityiskohdista, mutta kunnollinen asunnonesittely tapahtuu vasta sitten, kun olen saanut kämpän täysin valmiiksi!

2 kommenttia: